مزایای ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی چیست؟

اصولاً بازرگانان جهت واردات کالا قبل از حمل کالا، کلیه گمرکات قانونی که امکان ورود کالا را دارد مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند. که کدام گمرک دارای مزیت نسبی بوده و سپس نسبت به ارسال کالا تصمیم گیری می نمایند. لذا بررسی اولیه انتخاب گمرک حائز اهمیت است. از این رو پس از بررسی گمرک ورودی بازرگانان و تولید کنندگان بررسی شرکت هایی که زمینه ترخیص کالا بخصوص گمرکات کشور را دارند ارزیابی می نمایند.

 

اهمیت انتخاب گمرک جهت ترخیص کالا

لذا انتخاب گمرک مناسب به همراه یک حق العمل کار رسمی گمرک باعث می گردد که هزینه های جانبی کاهش و کالای آماده فروش، قابل رقابت باشد. اما در این مقاله سعی شده است با علم بر اینکه گمرک مناسب انتخاب و شرکت ترخیص کالا مورد بررسی قرار گرفته و انتخاب گردیده است لذا پس از این بررسی می توان به مزیت های گمرکات پرداخت. در این مقاله مزیت های گمرک فرودگاه امام خمینی مورد ارزشیابی قرار می گیرد.

اصولا شرکت های تولیدی و بازرگانی و شرکت های دارویی که نیاز مبرم به کالا داشته و اقدام به واردات می نمایند دارای حساسیت بالایی می باشند و از نظر ارزش کالا قابل توجه هستند و معمولاً گمرک فرودگاه امام خمینی را انتخاب می نمایند، لذا انتخاب گمرک فرودگاه امام خمینی از جهت تجار و بازرگانان در خصوص اهمیت کالا دارای یک نوع مزیت است اما می بایست گمرک فرودگاه امام خمینی هم دارای مزیت باشد که بازرگانان را وادار به ورود و ترخیص کالا نمایند.

 

مزیت های استفاده از گمرک فرودگاه امام خمینی

در ادامه به مهم ترین مزیت های ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی اشاره شده است:

1- نزدیکی گمرک فرودگاه امام خمینی به تهران که از مزیت های این گمرک است باعث می گردد که کالا پس از بارگیری و همچنین سپری نمودن چند ساعت به انبار خریدار کالا ارسال گردد.
2- در گمرک فرودگاه امام خمینی پس از شروع اظهار کالا تا انتقال کالا به انبار خریدار حدودا 3 روز کاری زمان نیاز داشته تا این پروسه ترخیص انجام گردد. لذا سرعت ترخیص کالا در این گمرک به مراتب بالاتر از گمرکات کشور می باشد.
3- ترخیص دارو در این گمرک با حداقل زمان یک روزه انجام می گردد، لذا انتخاب این گمرک جهت ترخیص دارو حائز اهمیت خواهد بود.
4- انبارهای گمرک فرودگاه امام خمینی در دسترس بوده و دارای درجه دمایی تنظیم شده و مسقف می باشد که باعث می گردد بازرگانان، این گمرک را جهت تخلیه کالا انتخاب نمایند.
5- داشتن سردخانه در گمرک فرودگاه امام خمینی از دیگر مزیت های این گمرک می باشد. لذا جهت واردات کالاهای حساس به دما، مشابه کالاهای دارویی بسیار دارای اهمیت می باشد.
6- بلافاصله پس از رسیدن کالاها به فرودگاه امام خمینی توسط ایرلاین های مختلف قبض انبار صادر می گردد. لذا صدور قبض انبار در کمترین زمان جهت تشریفات گمرکی بسیار مهم می باشد که این گمرک را متمایز می نماید.
7- دارا بودن آزمایشگاه جهت نمونه برداری و تعیین ماهیت در گمرک امام خمینی از دیگر مزایای این گمرک می باشد که باعث می گردد کالا در کوتاه ترین زمان پس از ارزیابی و تعیین ماهیت ترخیص گردد.
8- در دسترس بودن حمل و نقل جاده ای که این امر باعث می شود تا حق العمل کار یا کارمندان شرکت ترخیص کالا پس از فرآیند ترخیص کالا اقدامات لازم در مورد خروج و تحویل آن به مشتری را انجام دهند.
9- امکان ارسال و ترانزیت کالا از این گمرک از دیگر مزایای آن میباشد که میتوان گفت پس از سیدن کالا به گمرک فرودگاه امام خمینی مراحل ترانزیت انجام و کالا به کشور مربوطه انتقال میگردد.

اصولا شرکت پارسا ترخیص با ارائه اطلاعات در مورد مزایای نسبی ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی به مشتریان در خصوص هزینه حمل و نقل و ارسال باعث گردیده که برخی از کالاها به این گمرک انتقال و سپس توسط مجموعه پرسنل شرکت پارسا ترخیص اقدام به ترخیص کالا نماید.
کالاهای دارویی و تجهیزات پزشکی و موبایل و لوازم جانبی آن و قطعات دستگاه تولیدی و کالاهای دارای حداقل وزن و با ارزش بالا به این گمرک ارسال می گردد. به شما عزیزان که این مقاله را مطالعه نمودید اعلام میداریم، که این شرکت آماده هر گونه مشاوره در خصوص ترخیص و مراحل ترخیص، و چگونگی ارسال کالا به این گمرک را دارد.
با شما همراه خواهیم بود تا ریسک واردات را به حداقل برسانیم.

امتیاز دهید :
نام و نام خانوادگی را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید یا ایمیل صحیح نیست
متن را وارد کنید

شرکت ترخیص کالا

fast call