کارگزار رسمی گمرک در روند ترخیص کالا

شرکت بازرگانی و ترخیص کالای احدی به عنوان ترخیص کار گمرکات  کشور و همچنین کارگزار رسمی گمرک بوده و یکی از مجموعه های خدماتی ترخیص کالا از گمرکات سراسر کشور می باشد. و توانسته طی سپری کردن سال ها فعالیت مداوم در حوزه خدمات ترخیص کالا و همچنین ارائه مشاوره به شرکت های بازرگانی و تجاری از زمان  تاسیس این شرکت بوده و تلاش این شرکت بر اساس ارائه بهترین خدمات به مشتریان میباشد و با جذب و همکاری با نیروهای متخصص و مجرب و دارای تحصیلات در حوزه گمرک سعی داشته با بالا بردن سطح رضایت مشتریان خدمات بازرگانی را ارائه نمایید.

ترخیص کار و حق العملکار گمرکی چه شخصیت حقوقی داشته و چه کاری را انجام میدهد؟
در این متن قصد ما این است که ترخیص کار را معرفی و کاری را که یک ترخیص کار باید انجام دهد را تعریف نماییم. ترخیص کار، حق العمل کار رسمی گمرک به شخصی اطلاق می گردد که پس از  طی آموزش های لازم در حوزه گمرک و بعد  از شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی میتواند در حوزه گمرکات کشور مشغول به کار شود مباحث آزمون علمی، از قبیل داشتن  دانش قوانین گمرکی، دانستن و اشراف به تعرفه های گمرکی، دانش حمل و نقل و مباحث  اینکوترمز، و همچنین صادرات و قوانین واردات می باشد.
ترخیص کار شخصی است که به عنوان وکیل و یا نماینده قانونی از طرف وارد کننده  و همچنین صادرات کننده کالا انجام وظیفه می کنند. حق العمل کار یا ترخیص کار اسناد و مدارک مربوط به کالای وارداتی را تهیه و آماده می کنند.
و با اسناد مثبته کالا نسبت به اظهار  در سامانه جامع گمرکی اقدام  می کند. به عبارت دیگر حق العمل کار گمرک از طرف مالک کالا مامور پیگیری روند ترخیص کالا که شامل آماده سازی اسناد و مدارک درخواستی گمرک و انجام فرآیند کار گمرک تا خروج کالا می باشد.
در یک پیگیری از سایت جستجوگر گوگل می تواند تعداد زیادی شخص حقیقی و حقوقی را که ادعا ارئه خدمات ترخیص کالا و حق العمل کار رسمی گمرک میباشد را جستجو نمایید. اما یک سوال پیش می آید چگونه می تواند از بین هزاران افراد و شرکت یک حق العمل کار رسمی و با تجربه را انتخاب کنید؟
از کجا می توانید به این اطمینان برسید که از بین این تعداد افراد به کدام یک می توان اعتماد کرد؟
که محموله  وارداتی در گمرک را به او بسپارید تا بتواند بدون مشکل  یک ترخیص خوب و سلامت با کمترین هزینه را انجام دهد؟
در ذیل میتوان پاسخ پرسش فوق را بر خود در انجام امور گمرکی بیابید.
آیا سوال کرده اید ترخیص و حق العمل کار رسمی شما چقدر تجربه دارد؟
آیا تجربیات او را سنجیده اید؟
آیا پرسنل آن مجموعه تبحر و تجربه کافی را دارند؟
آیا متعهد به انجام امور می باشند؟
کالای وارداتی در گمرک کم اهمیت نیست که کالا را به ترخیص کاری واگذار کنید که تجربه کافی در این امور نداشته باشد یک حق العمل کار رسمی کالای شما را باید جزء اصلی امور کاری خود بداند و باید طوری برخورد کند که گویا کالای خودش درگمرک مستقر است.
یک ترخیص کار باید به صورت مستمر در گمرک حضور داشته باشد و از نزدیک نظاره گر امور کالای شما باشد و بر قوانین روز مسلط بوده و در مواقع لازم از این اطلاعات استفاده نماید.
شرکت بازرگانی ترخیص کالای احدی با بیش از یک دهه تجربه و با داشتن نیروهای متخصص و با تجربه می تواند خدمات گسترده ای در زمینه ترخیص کالا به عنوان کارگزار رسمی گمرک ارائه نمایند. شرکت ترخیص کالای احدی با انتخاب و گزینش بهترین افراد با تجربه می تواند طیف وسیعی از خدمات گمرکی را در  حوزه ترخیص کالا ارائه نماید.
بازرگانی احدی با عنوان حق العمل کار رسمی گمرک این اطمینان را به شما تجار و بازرگانان محترم  میدهد که هدف اصلی شرکت بالا بردن سطح رضایت شما خواهد بود و این شعار اعتماد شما سرمایه ماست از بزرگترین آرمان های ما میباشد

امتیاز دهید :

پرسش و پاسخ

question

عادل کرمی

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

آیا دستگاه ماینر با برگ سبز توسط شرکت شما ترخیص می شود؟

question

مدیر سایت

در صورت داشتن کارت بازرگانی شرکت ما کار ترخیص کالا را از گمرکات شهید رجایی و فرودگاه امام خمینی و شهریار را انجام می دهد. ضمن اینکه اخذ مجوزات لازم از ارکان های مربوطه بر عهده مشتری می باشد.

نام و نام خانوادگی را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید یا ایمیل صحیح نیست
متن را وارد کنید

شرکت ترخیص کالا

fast call